Mobility partner

Ogłoszenie jest nieaktualne, ale jeśli jesteś zainteresowany prześlij zapytanie do ogłoszeniodawcy być może oferta będzie ważna w przyszłości.

Lokalizacja: małopolskie
Data: 2013-08-06, 14:10:06

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 7000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2007 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 34 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o.  jest Agencją Pośrednictwa Pracy (numer wpisu do rejestru 364/1a oraz 364/1b), Agencją Doradztwa Personalnego (numer wpisu do rejestru 364/2) oraz Agencją Pracy Tymczasowej (numer wpisu do rejestru 364/3).

Aktualnie dla naszego holenderskiego Klienta -  jednej z czołowych firm chemicznych na świecie – poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Mobility Partner

z j. niemieckim i j. angielskim

 

Nr ref.: MP/Hol/07_13

Miejsce pracy: Holandia, Terneuzen

Opis stanowiska:

  • Koordynowanie i wspieranie procesów transferów pracowników międzynarodowych
  • Praca w dziale HR, stała współpraca z innymi lokalizacjami 
  • Odpowiedzialność za całokształt działań w swoim obszarze geograficznym

 

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Płynna znajomość języka niemieckiego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • 3 lata pokrewnego doświadczenia zawodowego (np. w dziale HR, Komunikacji)
  • Dobra komunikacja i wysokie umiejętności interpersonalne
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office
  • Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Mile widziane doświadczenie międzynarodowe
  • Mile widziana znajomość metody Six Sigma, a także Black Belt, Green Belt
  • Chęć relokacji do Holandii

 

Oferujemy:

  • Stabilne i stałe zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zgodną z przepisami holenderskiego Kodeksu Pracy
  • Praca na pełny etat – 40 godzin / tydz.
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji
  • Możliwość zwrotu kosztów podróży
  • Zapewnione bezpłatne zakwaterowanie w pierwszym miesiącu pracy, gwarantowana pomoc w znalezieniu stałego zakwaterowania po tym czasie
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji są proszone o przesłanie CV w j. angielskim i polskim wraz z podaniem numeru referencyjnego na adres email: (skorzystaj z formularza)

TERMIN PRZESYŁANIA APLIKACJI: sierpień  2013

Termin rozpoczęcia pracy – sierpień 2013

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883.

Wyślij Odpowiedź